Thursday, May 28, 2009



280509.....dah 3 tahun kami menjadi suami isteri.....semperna ulangtahun ni.....mudah mudahan ALLAH memberkati perhubungan kami...semoga ALLAH memberi kami rezeki yang halal....semoga perhubungan kami akan kekal sehingga ke akhir hayat.......

na tak minta kekayaan yg melimpah ruah melainkan ALLAH yang memberinya.....na cuma minta berkekalan...kehidupan yg sederhana....rezeki yg halal.....tak ada yang akan cuba menhancurkan pernikahan kami.....semoga tahun ini ALLAH kurniakan kami anak yang sihat dan soleh.......insyaallah...seandainya perpisahan yg tertulis... biar lah maut sahaja yg memisahkan kami.......dan semoga pernikahan kami diberkati dunia dan akhirat......amin

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu Aku ingin menjadi sesuatu yang bisa kau rindu Kerana langkah merapuh tanpa dirimu Keran hati tlah letih Aku ingin menjadi sesuatu yang bisa kau sentuh Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu Tanpamu sepinya merantai hati Ohhhh....bayangmu seakan akan... Seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rinduku padamu Ohhhhhhhh..... Seperti udara yang ku hela kau selalu ada Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang Tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi Kau seperti nyanyian daam hatiku yang memanggil rindu padamu Ohhhhhhhhh...Seperti udara yang ku hela kau selalu ada Selalu ada dan selalu ada Yang selalu ada dan selalu ada.......(",)

0 comments: